|
||
System zarządzania procedurami, oprogramowaniem użytkownika końcowego i rejestrami
Wychodząc naprzeciw obowiązkom wynikającym z Rekomendacji D dotyczącym zarządzania oprogramowaniem użytkownika końcowego oraz prowadzenia przez banki rejestrów związanych z obszarem IT przygotowaliśmy dla Państwa aplikację E-BS będącą systemem zarządzania dokumentami, oprogramowaniem użytkownika końcowego i rejestrami.
E-BS jest systemem służącym do gromadzenia, wersjonowania i udostępniania dokumentów w Banku Spółdzielczym.
System składa się z trzech modułów:
Aplikacja zainstalowana na wybranej stacji roboczej umożliwia dostęp do zasobów z każdego urządzenia w sieci Banku poprzez przeglądarkę internetową.
Każdy z użytkowników posiada własny zakres uprawnień pozwalający decydować o dokumentach, do których ma on mieć dostęp.
Użytkownicy mogą mieć nadane uprawnienia odbiorcy lub twórcy zasobów w każdym z trzech modułów. Na podstawie znaczników nadawanych dokumentom możliwe jest ponadto szybkie przeszukiwanie baz wszystkich trzech modułów jednocześnie.
Aplikacja przystosowana jest również do urządzeń mobilnych – w przypadku posiadania przez Bank wewnętrznej sieci bezprzewodowej dostęp do dokumentów może odbywać się za pomocą telefonu komórkowego lub tabletu.